Clarine’s Weblog


Vrede!
augustus 17, 2008, 3:43 pm
Filed under: mijn nummers

 

Vrede

 

Refrein.

Heer geef mij vrede in mijn hart. }

Heer, geef mij vrede in mijn ziel. } 2x

Heer, laat mij zijn zoals U bent. }

 

Heer U bent bij mij.

En neemt mijn lasten op.

U draagt mij in de tijd,

dat ik het moeilijk heb

U bent mijn Redder voor altijd!

 

Refrein.

Heer geef mij vrede in mijn hart.

Heer, geef mij vrede in mijn ziel.

Heer, laat mij zijn zoals U bent.

 

De wonden in mijn hart en ziel.

Gaat U doen genezen.

Ik heb U lief met heel mijn hart.

Want U bent mijn redder,

Mijn bevrijder voor altijd.

 

Refrein.

Heer geef mij vrede in mijn hart.

Heer, geef mij vrede in mijn ziel.

Heer, laat mij zijn zoals U bent.

 

Chorus

U geeft mij vrede in mijn hart. }

U geeft mij vrede in mijn ziel. } 2x

U laat mij zijn zoals U bent. }

 

 


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

