Clarine’s Weblog


Offer van Aanbidding – Niets is vergelijkbaar
augustus 17, 2008, 4:06 pm
Filed under: Christelijke gedichten, liederen en teksten

 Dit nummer zingen we regelmatig bij baan7…… Geweldig nummer!!!

 

Offer van Aanbidding – Paul Baloche

 

Couplet:

Niets is vergelijkbaar met Uw liefdevolle licht

In uw nabijheid is geen schaduw

Geen enkel mens zou durven nad’ren voor uw troon

Kunnen bestaan zonder Uw nabijheid

 

Alleen maar door Uw bloed

En alleen door Uw genade

Heer ik kom

 

Refrein:

Ik breng een offer van aanbidding aan mijn Heer

Aan U alleen geef ik de allerhoogste eer

U wil ik prijzen want mijn loflied komt U toe

Heer Jezus mijn aanbidding is voor U

 


1 reactie so far
Plaats een reactie

Hoi hoi,

de tekst klopt niet helemaal.
Het is eigenlijk: kunnen bestaan IN uw nabijheid.
Want we kunnen alleen maar in Zijn nabijheid komen door het bloed van Jezus en door genade.

Groetjes Petra

Reactie door Petra




Geef een reactie

