Clarine’s Weblog


ik zet mn masker af…..
augustus 17, 2008, 3:30 pm
Filed under: Christelijke gedichten, liederen en teksten

Voor U zet ik mijn masker af  
met U speel ik geen spel  
U mag me zien zoals ik ben  
bang maakt het me wel  
  
Voor U zet ik mijn masker af  
en weet dat U dan ziet  
dat ik gewoon heel kwetsbaar ben  
dat ik lach om mijn verdriet  
  
Voor U zet ik mijn masker af  
ik heb geen muren meer  
Omdat U eens heel kwetsbaar was  
leg ik mijn wapens neer  
  
Voor U zet ik mijn masker af  
aan U geef ik mij bloot  
U bent mijn ziel en zaligheid  
Uw liefde maakt slechts groot  
  
want iemand mag het weten  
hoe kwetsbaar en hoe klein  
hoe bang .. om raad verlegen  
ik af en toe kan zijn  
  
mijn sterkte en zwakte  
U krijgt ze allebei  
Ik wil ze aan U geven  
U doet iets goed in mij  
  
Geen leugen .. geen bescherming meer  
in U ben ik echt vrij  
dwars door mijn dikke masker heen  
kijkt U en U houd van mij !


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

