Clarine’s Weblog


Ik hou van jou.
augustus 17, 2008, 3:42 pm
Filed under: mijn nummers

 

Ik hou van jou!!!

Ik zie de tranen in je ogen
Ik zie de pijn op je gezicht
Heb het even overwogen
Mijn handen opgelicht
Ik zou je heel graag willen zeggen hoe veel ik van je houd
Dat wat anderen niet mogen zeggen
Wat jouw zo bezig houd

Refrain:
Ik houd van jou
Gewoon om wie je bent
T geeft niet hoe, de wereld jou erkend
Ik zou je heel graag willen zeggen
Kijk maar omhoog!
En zie die mooie kleuren
Van de regenboog

Dans op het water
Laat je zorgen gaan
Laat de regen zeggen
Dat je door moet gaan om te leven en te geven
Wie je bent en wat je doet
Zou willen zeggen… alles komt wel goed!

Refrain

Ga door!
Ga door met de dingen die je doet!
Ga door!, En weet het komt goed.
Kijk omhoog! Vertrouw op Hem, en je ziet
God zal voor je zorgen!
Vergeet dat niet!

Ja, God wil voor je zorgen,

God wil voor je zorgen…..

 


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

