Clarine’s Weblog


HELP!
augustus 17, 2008, 3:41 pm
Filed under: mijn nummers

 

 

Ik zweet me hier kapot

En schreeuw naar iedereen: “rot op”.

Mensen doen me pijn,

Ik weet niet waar te moeten zijn

Elk moment zit ik te treuren,

Want ik weer niet wat niet wat er verder gaat gebeuren.

Ik lig te piekeren in bed,

Maar weet dat het opzij,

Moet worden gezet.

 

Waar vindt ik hulp!

Want ik kruip weer in mijn schulp

Veel zal ik moeten missen

Wat kan je je in mensen vergissen!

Ik weer niet war te doen,

(ik) prop de dingen op

Wanneer staat deze bal op stop?!

 

Refrein:

Ik roep het naar U uit, Heer.

Van U verlang ik meer en meer

Ik kan dit niet lang verdragen,

Mensen stellen steeds weer vragen

Ik weet niet hoe ik moet reageren,

Heer, U alleen, U alleen, U alleen, wil ik eren.

 

U geeft mij vrienden om mij heen,

Dan denk ik aan de zon die scheen.

Heer U bent altijd bij mij.

Ja U bent altijd aan mijn zij,

Heer, hoe moet ik verder leven,

Het is niet om het even.

 

Heer U zorgt dat aan het eind,

De zon weer in mijn leven schijnt!

 

Refrein.

Ik roep het naar U uit, Heer.

Van U verlang ik meer en meer

Ik kan dit niet lang verdragen,

Mensen stellen steeds weer vragen

Ik weet niet hoe ik moet reageren,

Heer, U alleen, U alleen, U alleen, wil ik eren.

 

Want Heer, U bent altijd bij mij,

U laat mij nooit alleen.

 

Heer, U alleen, U alleen, U alleen, wil ik eren.(3x)

U alleen, wil ik eren.


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

