Clarine’s Weblog


Doen als een kind
augustus 17, 2008, 3:16 pm
Filed under: Christelijke gedichten, liederen en teksten

Doen als een kind  
  
De mensen brachten kinderen bij Jezus ; ze wilden dat Hij hen zou aanraken , maar de leerlingen zeiden de mensen dat ze dat moesten laten. Toen Jezus dit zag was Hij diep verontwaardigd :   
Laat die kinderen bij Me komen, hou ze niet tegen ! Want het koningkrijk van God is voor wie zijn als zij. Ik zeg jullie wie het koningkrijk van God niet aanneemt zoals een kind dat doet zal er zeker niet binnengaan. En Hij sloeg zijn armen om hen heen, en legde hen de handen op en zegende hen !  
  
Zoals een kind dat doet  
  
Zoals een klein als het goed is zeker weet dat hij zijn vader of moeder kan vertrouwen.  
Een klein wordt s’morgens niet wakker met : Ik hoop dat papa en mama nog van mij houden.  
Het gaat er zo van uit. Zo is God ook te vertrouwen in Zijn liefde voor ons. God heeft eeuwig leven beloofd, dus mogen we dat heel eenvoudig ontvangen en erop vertrouwen dat Hij het ons ook geeft !  
  
God spreekt : Besef Mijn liefde voor jou  
  
Mijn geliefd kind,  
  
Denk je dat Ik mijn hemelse heerlijkheid,  
die enorme majesteit , die vreugde en kracht,  
allemaal heb afgelegd voor jou ….  
En dat Ik niet onbegrijpelijk veel van jou zou houden ?  
Denk je echt dat jij niet werkelijk kostbaar bent voor Mij ?  
  
Mijn kind, begrijp je het dan niet ?  
Zie je het dan niet ?  
Ben je zo verblind door de duisternis van deze ontaarde wereld ?  
  
Jij bent alles voor mij !  
  
Ik heb alles voor je gegeven wat Ik had,  
om je voor Mij terug te winnen.  
Ik heb alles gedaan wat Ik kon,  
om jou te tonen dat IK zoveel om je geef.  
Er is voor Mij niets , absoluut niets,  
dat meer waarde heeft dan jij , mijn geliefd kind.  
  
Wat zou Ik doen zonder jou ?  
Waar zou Ik heengaan zonder jou ?  
  
Jij ligt me het meest aan het hart.  
Engelen dienen Mij en machten buigen zich voor Mij  
Maar voor jou heb Ik mijn leven afgelegd.  
Jij bent het meest kostbare wat er is voor Mij.  
Jij bent geschapen naar mijn beeld.  
Jij bent mijn geliefde.  
  
Mijn kind , geloof de leugens van de duisternis niet.  
Mijn kind wordt vrij !  
  
Weet wie je bent ! Ik hou van je !  
  
De engelen staan verbaasd om mijn liefde voor jou.  
Je kunt mijn liefde met niets meten, zo groot is het.  
Mijn kind , weet wie je bent !  
  
Ik til je op , boven de hoogste bergen.  
Ik ga met je mee, door de donkerste dalen.  
Ik begeleid je als je door water trekt.  
Ik sta naast je wanneer je door het vuur moet gaan  
  
Je bent mijn geliefde, zoveel meer dan je denkt  
  
Waarom denk je dat Ik zoveel geleden heb ,  
als Ik niet zielsveel van je houd ?  
Die liefde ken je niet. Het is niet van deze wereld.  
Maar Ik zeg je , dat mijn liefde groter is , krachtiger en mooier , dan alles wat je ooit  
op deze wereld zult ontmoeten.  
  
Je kunt het niet vergelijken met enig ander iets.  
Het is zelfs veel groter dan het heelal.  
Omdat Ik groter ben dan het heelal.  
Het heelal bevind zich in Mij  
en ijn liefde gaat uit naar jou.  
  
Zul je het ontvangen ? Wil je het geloven ?  
  
Er is niets wat belangrijker is dan deze waarheid, mijn kind  
Hou eraan vast , want het is mijn leven voor jou.  
  
Je bent van Mij. Wat er ook is. Wat er ook gebeurt.  
En Ik ben van jou. Voor altijd.  
  
Ik hou van je   
  
Jezus Christus 


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

