Clarine’s Weblog


Aan mijn kind.
augustus 17, 2008, 3:09 pm
Filed under: Christelijke gedichten, liederen en teksten

Aan mijn kind. 

Goede morgen, ik ben het, GOD.

Vandaag zal ik al je problemen behandelen.

Onthoudt alsjeblieft dat ik daarbij je hulp niet nodig heb.

Als de duivel je een situatie bezorgd die je niet aan kan,

doe dan geen poging om het op te lossen.

Doe het dan rustig in de IVGOTD-bus (Iets Voor God Om Te Doen)

Het zal behandeld worden in Mijn tijd, niet de jouwe.

Als het dilemma in de bus geplaatst is, blijf het dan niet vasthouden, en verwijder het ook niet.

Vastklampen of verwijdering zal de oplossing van je probleem vertragen.

Als het een situatie is waarvan je denkt dat je het zelf kan afhandelen, raadpleeg me dan in gebed, om zeker te zijn dat het de juiste oplossing is.

Omdat Ik niet slaap, nog sluimer, is het voor jou niet nodig slaap te verliezen.

Rust alsjeblieft mijn kind. 

Als je contact met me zoekt, ik ben maar 1 gebedje weg.

Mijn bidlijn is 24 uur van jou dag open.

Ik hou van je en zal altijd bij je zijn, waar je ook heen mag gaan.

Zoals met alle goede dingen, breng de boodschap voort. 

Met vriendelijke groet,  

GOD, jouw Vader.


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

